About the Post

Author Information

Αποκαλυφθηκαν τα μυστικα της Mercedes W03!

Στην Catalunya έκανε το ντεμπούτο του το νέο, πολυαναμενόμενο «ασημένιο βέλος», με το οποίο οι άνθρωποι της Mercedes AMG Petronas φιλοδοξούν να μπουν δυναμικά στη διεκδίκηση νικών και γιατί όχι τίτλων.

Όλες αυτές τις ημέρες που διεξάγονται οι δοκιμές στην ισπανική πίστα, οι άνθρωποι της γερμανικής ομάδας προσπαθούν με κάθε τρόπο να κρύψουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω τμήμα της W03, καθότι εκεί λέγεται πως κρύβονται τα μυστικά του νέου «ασημένιου βέλους».

Φαίνεται όμως πως τα μυστικά αποκαλύφθηκαν καθώς τόσο στο γερμανικό Τύπο όσο και στον ιταλικό γίνονται εκτενείς αναφορές σε καινοτόμες λύσεις που υπάρχουν στο νέο μονοθέσιο των Γερμανών.

Αποκαλύφθηκαν τα μυστικά της Mercedes W03!

Πέρα από το σύστημα -το οποίο οι ειδικοί ονομάζουν ‘W-duct’- που βρίσκεται στην εμπρός αεροτομή, την ύπαρξη του οποίου γνωρίζαμε μιας και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας δοκιμάζει από τα τέλη του 2011, υπάρχει κάτι που η Mercedes προσπαθεί να κρύψει. Πρόκειται για μια καινοτομία σαν τον διπλό διαχύτη που αποτέλεσε το μεγάλο ατού του μονοθεσίου της Brawn GP στην πορεία προς την κατάκτηση του νταμπλ του 2009.

Η εν λόγω καινοτομία βρίσκεται στο πίσω μέρος της W03, ακριβώς κάτω από το φανό βροχής και οι ειδικοί το περιγράφουν «σαν ένα διπλό διαχύτη». Θυμίζουμε ότι βάσει κανονισμών απαγορεύεται η χρησιμοποίηση διπλού διαχύτη, όπως τον γνωρίζαμε τουλάχιστον.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ειδικού Τύπου, αυτή η λύση έχει σημαντικό αντίκτυπο στη κάθετη δύναμη, όπως είχε άλλωστε και ο διπλός διαχύτης που χρησιμοποιούσε το μονοθέσιο της Brawn GP. Και όσον αφορά για τη νομιμότητά της από τη στιγμή που απαγορεύεται η χρήση διπλού διαχύτη, δεν υπάρχει πρόβλημα καθώς το όλο concept διαφέρει στο εξής θέμα: ο αέρας οδηγείται μέσω οπών στο πίσω μέρος του καλύμματος του κινητήρα. Εκτός αυτού, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα, το concept εκμεταλλεύεται και τα καυσαέρια των εξατμίσεων αλλάζοντας με κάποιο τρόπο την κατεύθυνση τους. Μια λειτουργία που μοιάζει πολύ με αυτή των blown diffusers οι οποίοι απαγορεύονται από φέτος.

Οι καινοτομίες δεν σταματούν εδώ, καθώς λέγεται πως στην πίσω αεροτομή, υπάρχει μια προσθήκη που εικάζεται πως πρόκειται για κάτι σαν F-duct (σ.σ. το σύστημα που πρωτοείδαμε στη McLaren MP4-25 το 2010 και το οποίο επίσης έχει απαγορευτεί), που λειτουργεί παθητικά, μαζί με το DRS.

Αποκαλύφθηκαν τα μυστικά της Mercedes W03!

Τα στόματα στην ομάδα παραμένουν ερμητικά κλειστά σχετικά με τις επιλογές που έχουν γίνει, όπως συμβαίνει άλλωστε και με τους πιλότους οι οποίοι όταν τους ρωτούν σχετικά αποφεύγουν να απαντήσουν κάνοντας χιούμορ.

Ο Christian Horner, πάντως, τονίζει πως δεν θα πρέπει να υποτιμήσει κανείς της Mercedes. «Είναι καλή ομάδα. Έχουν πολύ αξιόλογους ανθρώπους στο δυναμικό τους, οπότε θα ήταν ανόητο να τους υποτιμήσεις», είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Red Bull.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Υποβολη σχολιου

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: